Kontakt os 32 54 56 74

Akut tandlæge Amager

Har du tandpine eller på anden måde behov for akut tandlægehjælp på Amager, bestræber vi os hos Tandlægerne no. 68 altid på, at du kan få en tid til behandling samme dag.

Ring på telefon 32 54 56 74, så gør vi alt for at tilbyde dig en akut tid hurtigst muligt.

Normalt indkalder vi til regelmæssige tandeftersyn 1-3 gange om året, alt efter tændernes tilstand, men der kan opstå situationer med akut behov for tandlægehjælp. Som hovedregel skal du kontakte os ved akutte tandskader eller ved voldsomme tandsmerter.

Hvornår skal jeg kontakte tandlægen akut?

Har du tandpine, fået et slag på tanden eller på anden vis er i tvivl om, at du evt har en tandskade, så kontakt os, da det kan være svært for dig at afgøre, om det er noget, der går i sig selv.

Vi anbefaler ikke, at du går med smerter, så hvis du oplever vedvarende smerter i tand-, mund- eller kæberegionen, bør du straks ringe til os, så vi kan foretage en professionel vurdering af situationen.

En begyndende murren eller isning kan være starten til et alvorligt tand problem. Det er derfor vigtigt at reagere, så snart man bliver opmærksom på ændrede forhold. Kontakt os hellere en gang for meget end en gang for lidt, så vi har mulighed for at tage problemerne i opløbet.

For akut tandlægehjælp på Amager, kontakt da Tandlægerne no. 68. Akutte henvendelser skal ske på telefon 32 54 56 74 – og ikke på mail. Vi gør alt hvad der står i vores magt for at finde en tid til dig hurtigst muligt, så du igen kan blive smertefri.

Mens du venter på at komme til, kan du dulme den værste smerte med almindelig håndkøbsmedicin.

I akutte tilfælde er det en fordel, at du hurtigt kan komme til vores klinik på Amagerbrogade 68, 2300 København S. Bus 5C stopper lige ved klinikken og derudover ligger vi blot 2 minutter fra Metrostoppet Amagerbro.

Tandlægevagten

Opstår dine akutte problemer uden for vores almindelige åbningstider, fx i weekenden eller på helligdage, henviser vi dig til Tandlægevagten på Oslo Plads 14, 2100 København Ø.

Her er der åbent alle hverdage mellem kl. 20:00 og 21:30, samt lørdage, søndage og helligdage mellem kl 10:00-12:00 og kl. 20:00-21:30. Det er ikke nødvendigt at bestille tid.

Du kan også bestille tid online